Kommentarer...

Undrar varför jag inte får några. Jag vet att de finns en del som läser min blogg.

Ja vi var ju Tibro i helgen. På lördagen var jag och Jenna hos min pappa + familj och det var mysigt.
På kvällen sen så var Kjell + familj och vi hemma hos Thomas föräldrar och firade Thomas pappa. Det var jätte kul.

På söndagen var det Värsås igen. Det blev inte så mycket hem nu för vi har nog tagit det mesta vi vill ha.
Det blev sent hem..
Sen blev jag lite lack för vi är tvungna att åka hem nu till helgen igen trots att vi hade planerat annat. Men min bil måste fixa så det är väl bara att bita ihop.
Men jag vet inte än om jag följer med för vi behöver kanske vara ifrån varandra lite.
För vi kan inte åka hem innan jul sen för Thomas jobbar lördagar.
Så det vi hade planerat får hände på lucia istället. Hoppas bara att det blir så.

Lillan ligger och sover nu och jag måste ta tag i tvätten. För när Thomas kommer hem så ska vi gå ut och fixa ved för nu börjar det blir kallt ju.
Jag vet inte riktigt hur vi ska klara oss för vi har inte så mycket torr ved kvar men det löser sig på något sätt antar jag.

Nu bär det av mot andra grejer och slita mig från datorn...

*kram*





Kommentarer
Postat av: Ulltuss

folk vill bara kika.. men jag håller med dig, tråkigt att inte få kommentarer. men nu fick du en ;) ha en bra helg :)

2009-12-04 @ 21:51:07
Postat av: Anna

Roligt att läsa hos dig!! Hoppas ni har det bra!!



Kram

2009-12-06 @ 21:28:39
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-12-09 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0