No Time No See....

Ja det var ett tag sedan jag bloggade. Det har bara inte blivit så.
Vi har det iaf kallt ute. Tror det var -8 nu och jag har eldat hela dagen.
Därför är jag avundsjuk på min mamma och hennes man som är i Thailand och har 30 grader varmt istället.

Ikväll blir det att titta på den andra delen av Stieg Larssons filmer. Jag har läst alla böcker och första filmen stämde rätt bra faktiskt. Kan förstå att många tycker de är läskiga men bra. Thomas gillar väldigt mycket svenska thrillers. Han säger att de kan vara läskigare än de från u.s.a.

Nu är det snart jul och jag inte fått någon julkänsla än. Vet inte om jag kommer få någon heller. Mitt och Thomas förhållande inte är så bra just nu. Känns som om jag bara vill gräva ner mig just nu.
Just nu är det så infekterat så jag vet inte om det finns någon chans. Men jag hoppas.
Vi har varit ihop i snart 11,5 år nu och har en underbar dotter tillsammans.
Jag vill inte att det ska ta slut men jag vet inte vad jag mer ska göra. Så jag får väl se vad framtiden säger.

I söndags var vi i Gbg och på Liseberg. Vi tog en snabb tur till Ikea innan. Det var mysigt att gå där. Vi spelade en del men vann lite.
Tog upp lillan lite ur vagnen på slutet och flera som gick förbi tyckte hon var jätt söt i sin lilla björn dräkt. Det var jätte mysigt att höra det för det gjorde Thomas stolt.


Visst är hon söt???

Nej nu måste jag ner i pannan igen så det inte hinner bli kallt här.
Måste ut och skotta sen och bära in mer ved medan Thomas tar en promenad och lite egentid.

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla inboxen på facebook!! // Rosemarie

2009-12-20 @ 22:58:12
Postat av: Anna

Hon är super söt!! Hoppas verkligen ni kan få en lösning på allt! Tänker på dig!



Kram

2009-12-21 @ 22:29:33
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0