Uppdatering...

Det var ett tag sedan jag skrev. Jag vet det.
Det har avrit lite mycket nu med jul och dop så jag har inte haft stunden till att skriva.

Vi firade jul först hos min pappa + familj. Även farmor var där.
Vi åt där och tittade på kalle.
Fick våra julklappar och sen bar det hem till Thomas föräldrar.
Jag hade varit duktig och gjort en choklad tårta till pappa och en hallon cheescake till Thomas föräldrar.
Fixade det under tiden vi kollade på uppsittarkvällen den 23:e.

 

Så här såg lillan ut på julafton...

Sen åt vi igen hos Thomas föräldrar ihop med hans syskon och deras barn.
Blev även julklappar där oxå.

På juldagen snöade det rätt bra så jag åkte inte hem utan vi dra på annandagen.
Jag och Jenna var öven en stund hos Sigrid och sen hem till pappa och kollade på smalfilm så min farfar hade filmat. Det var kul.

När jag kom hem igen så hade jag 10 grader inne så det var verkligen bara dags att börja elda.
Var även ute och skottade upp infarten och det tog en hel timme.
Tog en del fina bilder som säkert hamnar på bilddagboken istället.

Thomas kom på söndagen och hade med sig våran kompis Emil och hans dotter.
De ska vaara här nu vid nyår och åker hem den 2 jan.
Det är kul att ha någon att umgås med på dagarna.
Någon att prata med.



40 sådana här har jag vikit idag till dopet... ..de är inte riktigt färdiga än...

Så nu är det bara att börja baka oxå.
Har 4 tårtor och halvmånar att fixa.
Sen är det ju även maten såklart.

Nu kom Emnil & Emilia hem från sin promenad och det är även dags för lillan att få mat.
Thomas kommer hem snart oxå.

Ska försöka skriva lite mer oftare...

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå söt liten tjejja!! :)

Kram

2010-01-06 @ 22:34:56
Postat av: Kajsa

Va söt hon är lilla dockan! Roligt att se bilder på henne, mera sånt! ;-)

Hoppas allt är bra med er!

Kramar

Kajsa

2010-01-08 @ 11:44:55
URL: http://babywilmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0