Äntligen Fredag....

Ja det är det och jag väntar på att Thomas ska komma hem.
Han slutar nu vid 17.
Sen ska vi packa in oss i bilen och åka mot Tibro.
Lillan står ute och sover för det verkar som om det är det enda som funkar nu om hon ska sova en längre stund.
Hon kan sova i min famn men då kan ju inte jag göra något.

Pratade med en gammal vän på msn idag som inte för länge sen blivit ensam igen.
Han har hittat tillbaka till sig själv och sin ovanliga humor.
Har verkligen saknat den. Visst har den funnits där hela tiden men inte lika starkt.
Hoppas att jag inte har ändrats så mycket sen jag blev ihop med Thomas.

Nu måste jag packa.
Ska försöka skriva något hemma hos min pappa imorgon.

Ha en skön helg!!!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0