Räkningar....

Nu har man betlat alla räkningar för denna månaden. Det är inte kul när det är räkmånad så här precis innan jul. Men vi klara oss precis som vanligt.

Jenna ligger nu och sover. Hon ville inte somna så det fick blir lite mer mat och närheten av sin mamma och så somnade hon.
Men snart blir det mat igen för sen bär det av mot Torp för att storhandla. Kanske blir det Mc ikväll oxå. Det ville iaf Thomas men vi får se.

Hörde en låt igår som fick mig att tänka på en kompis som jag inte har träffat på flera år. Hon bodde ett tag i U-a hos sin pappa och vi träffades en sommar när hon sommarjobbade där jag var just då. Vist har vi lite spontan kontakt nu på Facebook. Men jag har sagt att jag ska hälsa på men jag kommer aldrig till det. Måste göra det nu i vår och när vi har 2 bilar igen. Hoppas bara att jag får komma och hälsa på.
Låten är Rollergirl med Geisha Girl. Hon lyssnade ofta på den när hon besökte oss på Sunnanvindsvägen. Tänker på henne varje gång jag hör den låten.
Jag saknar henne verkligen. Hon var mysig och vi hittade på en del saker ihop.

Nu när jag sitter och skriver detta så kommer det upp minnen med andra kompisar som man inte umgås med längre.
Känns som ingen har tid längre med att umgås. Alla har sina egna liv. Jag vill verkligen inte förlora mina vänner så jag försöker att hitta på saker med dem men det blir oftast nej men jag fortsätter försöka för någon gång blir det ett ja.

Söndagen gick bra i Värsås. Jenna var helt underbar. Jag är så glad att hon är så duktig.
Vi fick med oss en del hem som ska testas och en del har redan gjort det och ska slängas.
Vi fick med oss en kärringcykel med oss till mig och det var jätte bra. Visst har jag redan en cykel men inte med pakethållare. Måste ju ha en sådan när man ska börja cykla med Jenna.

Annars händer det inte så mycket här.
Vi ska mot Tibro nu på fredag. För Thomas pappa fyller år på måndag nu. Det har redan gått ett helt år sen han gick i pension.
På lördagen ska Thomas vara hos Kjell och jag ska vara i Tibro hos pappa. Vi ska ha kalas för att Tina Turner har fyllt år. Vi ska se en konsert med henne i bion. Det ska bli kul.
Sen på söndagen ville jag på en julmarknad i Ruder men vi ska till Värsås igen så tyvärr blir det inget med det.

Dags för pannan nu igen så det blir att avsluta detta.

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0