Regn & Åter Regn...

Nu har det regnat i flera dagar och det inte alls kul. Men det blir att gå ut iaf ikväll och ta den sista veden.
Hoppas att man inte blir förkyld.

Var ju och besökte barnmorskan idag. Det gick bara bra. Det var vägning, blodtryck och järnkoll. Sen var det ju undersökning oxå såklart.
Har bestämt att mitt skydd kommer att bli att sätta in ett p-stav i armen igen. Den har funkat bäst för mig. Så det är bara att höra av sig till ungdomsmottaningen och få en tid.
Vi pratade oxå en del om förlossning och hur den hade gått.
Jag gick net och det var lite jobbigt att gå upp igen för backen är så brant men hem kom jag. Som tur var så regnade det inte så mycket när jag var ute.

Inbjudningarna börjar nu ta lite mera form. Var på torp igår och hade lite egen tid och handlade grejer till den. Thomas tyckte det var mysigt att bara han och lillfisan var hemma.
 Så nu är det bara det svåra att välja en snygg font att skriva med.
Hoppas alla kommer att tycka om den.

Nej nu ska man vidare för Thomas kommer snart hem efter en hel dag på jobbet. Han är trött och han måste lära sig att lägga sig tidigare.

En liten sölt bild på lillfisan när hon hade varit sur så hon kröp ur sin pyjamas.

*kram*

Kommentarer
Postat av: Anna

Så gullig hon är!! Och jag håller med om att det tråkiga regnet har kommit... usch....

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-11-20 @ 22:59:30
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0