Välkomna!!!

Jag heter Marie och bor i "lilla" Munkedal ihop med min älskling Thomas och våran dotter Jenna. Hon är strax över 2 månader nu och det känns fortfarande overkligt.
Hon tittade ut 26 dagar för tidigt och det gick fort vilket jag är glad för.
Hon är en duktig tjej för hon sover redan på nätterna...
Thomas är så stolt över henne alltså... ...det är så mysigt att se honom så.

Ikväll åker vi mot Tibro för imorgon ska jag och lillfisan till Jkpg med min pappa och hans familj för det är minnesgudtjänst av min farfar.
Han gick bor den 18 april i år och det är en stor saknad av honom. Han fick inte se lillfisan men han visste att jag var gravid med henne. Han sa att han inte skulle få se henne och det gjorde ont att han sa så.
Han hade varit dålig ett bra tag och fick veta på skärtorsdagen att han hade cancer och att han inte hade så lång tid kvar.
Redan på annandag påsk gick han in i en sockerchock och sen var han borta så det gick fortare än vad vi hade räcknat med.
Fast han hade sagt att han ville dö och jag tror han bara gav upp när han fick veta vad det var för fel på honom.
Han fick inte lida iaf..
Saknar honom!!!

Thomas kommer vara hos sin bror imorgon och göra något... ..jag kommer att sakna honom.

Nu måste man dra vidare för det finns tvätt att ta hand om och fortsätta elda så det finns lite värme i huset innan vi åker.

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0