Ensam Igen...

Nu sitter man här ensam igen.
Thomas tar som vanligt sin kvällspromenad.
Får ju aldrig följa med numera för jag går ju så sakta.
Men går jag med stavarna så går det bättre.
Fast egentligen så pratar han i mobilen hela tiden han är ute..

Idag har man åter klyvt lite ved
Det tar tid att klyva upp allt från trädet.
Hoppas det blir klart nu i helgen.
Vi ska oxå städa upp lite i trädgården i helgen.
Hoppas det blir fint väder.
Sen är café Fossvägen öppet i helgen om det finns någon som vill ha en lite fika.

Jag har en vän och hennes syster som har varit på Gran Canaria denna veckan och de ska komma hem imorgon.
Jag hoppas verkligen att de kommer hem till Landvetter.
Idag stängdes ju Arlanda & Landvetter på all flygtrafik pga av aska som blåser hitåt från vulkanen på Island.
Läste precis på Aftonbladet att det är totalt stängt även imorgon.
Så de kommer nog inte hem.
De finns i mina tankar.

Funderar på om man kanske ska gå och lägga sig.
Imorgon är det ju babysim med Lillan.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0