Helgen..

Ja på lördagen var jag ju själv.
Lillan var ju såklart hemma oxå.
Så det var jätte fint väder och jag hade fått 4 uppgifter att göra.
Jag gjorde 3 av dem iaf.


En av uppgifterna av att köra bort spån..


Lillan satt ute i sin vagn och vara bara söt..


En annan uppgift var att klyva ved.

Den tredje uppgiften var att bära ner det sista som låg på kärran och det gjorde jag.
Den fjärde var att bära ris men det gjorde jag inte.

Sen på söndagen var vi ju på mässan och den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara.
Det blev sen mat på Burger King.
Så det kändes i bena när vi kom hem men Thomas ville gå ut och göra något ute så då fick det bli så.
På kvällen blev det film och go mat...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0