R.I.P Woody...

Ja igår avlivades våran katt Woody.
Det började bli för mycket katter här hemma.
En till ska bort men det får bli senare.
Vi fick troligtvis i torsdag 3 kattungar men 1 av dem hade dött så det är bara 2 nu.
De är jätte söta och troligvis är det 2 killar.
Den ena är redan tingad av min granne.
De har haft en katt men den försvann i vintras och har inte kommit tillbaka så vi frågade dem först.

Får berätta lite om vad som har hänt nu i påsk.
På långfredagen var hela familjen och badade.
Lillan dök 3 gånger och det var mysigt att se.

På påskafton åkte vi mot Tibro för påsk lunch ihop med min pappa + familj.
Min farmor och styvmormor + väninna var oxå där.
Jag hade gjort björbärssill som var jätte god.
Sen på kvällen åt vi måsk mat igen hemma hos Thomas föräldrar.
Innan vi lämnade Tibro för att åka mot Jönköping så hälsade vi på våran vän Emil i hans nya lägenhet.

På påskdagen var vi på bil mässan på Elmia.
Lillan var kvar hos mormor och hennes man.
Hon fick en present av dem som hon gillar väldigt mycket.
Ska försöka få upp en bild på den senare idag.

På annandagen åkte vi till Kjell och lastade kärran med pall och gjorde lite annat oxå.
Sen var vi tvungna att åka för han som skulle avliva Woody hade skjuttillstånd mellan 17 och 19.
Så vi var hemma runt 18.
Så vi tog det bara lungt och eldade resten av kvällen.

Nu tror jag att Lillan vill ha lite mat så då får jag fixa det.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0