Snart Helg...

Ja vad ska man skriva nu då.
Vädret ute är soligt och jag är inne och städar.
Lillan ligger på golvet och sover sött.
Hon är så mysig nu alltså.
Vi skrattade lite åt henne igår för hon var så söt och då gjorde hon det mer.
Vi älskar verkligen den lilla tjejen....

Igår var jag på Överby ihop med Rosis och det var jätte skönt att komma ut lite men oxå umgås med kompisar.
Saknar verkligen det ibland.
Vi pratade en del lr rättare sagt så pratade jag nog mest.
Skämdes lite för det när jag kom hem.
Vi kom fram till att vi måste ha grillkvällar där vi bara sitter och tjötar och umgås.
Blev inte så mycket av det förra sommaren.

Kanske dags att forstätta städa så att det blir klart ikväll för imorgon finns det inte mycket tid...

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag e van Marie... :) Du pratade massor... haha... Det va trevligt på Överby... och mer grillkvällar åt folket!!!

2010-04-23 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0