Jag Är Dålig..

Jag är inte bra på att uppdatera men det händer inte så mycket på dagarna.
Men här kommer lite bilder om hur det har varit på sistone.


Den här är tagen idag efter jag hämtat Lillan på dagis...


Ännu en liten bild på Lillan i snön...


Lillan kom åt knäckebröden häromdagen..


Lillan leker i köksskåpen...


Denna har min farfar gjort...

Har fått veta nu att Mona Lisas inte kan bestämma något på denna sidan av detta år.
Men jag söker jobb men ingen vill tydligen ha mig.. :(
Men än har jag inte gett upp..

Lillan trivs jätte bra på dagis och hon lär sig mycket där.
Fick veta idag att de lär henne och åka rutschkana. Det gillar hon.
När jag hämtade henne idag så var hon ute med de andra barnen och de åkte stjärtlapp och hon bara pratade på när hon tittade på dem. Hon pratar på nu..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0