Jag Ser Det Snöa....

Sitter nu hos min pappa och kan titta ut och det snöar rätt mysigt ute.
Jag har fått barnvakt när det gäller Lillan.
Hennes moster Rebecka och hennes kompis tar hand om henne.
Rebecka gillar verkligen att ta hadn om Lillan.
Thomas har åkt ut till Kjell och jag ska åka ut iikväll för Kjell ska då firas.
Han fyllde ju 35 i torsdags.

Vet inte ritkigt vad jag ska göra idag.
Jag och Becka ska iaf baka något.
Ska försöka komma ut på en promenad oxå.
Bara gå ut och lyssna på musik och inte behöva tänka på något.

Fick precis en liten tjej i mitt knä.
La henne i pappas säng.
Blir så svårt att skriva annars.



Nej nu ska jag dra vidare.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0