Lite tankar...

Sitter här själv och lyssnar på musik.
De andra i min lilla familj sover fortfarande.
Thomas satt uppe väldigt sent igår. Han spelade och pratade säkert med andra på nätet.
Lillan är bara en liten sjusovare.
Hon vara så himla mysig igår fast det är hon alltid.
Jag älskar henne över allt annat. Jag trodde inte jag kunde känna såhär.
Hon kunde inte ligga rakt på täcket på golvet utan hon skulle vrida sig 45 grader och ligga och sparka på en låda istället. Pratade gjorde hon rätt bra oxå igår.
Sen när man ska lägga tillbaka henne rätt och hon ser en så ler hon jätte stort och sparkar mycket med sina små ben. Hon sparkar rätt bra oxå när hon ser flaskan. Hon vet ju vad det betyder. Mat!

Idag är det tänkt att vi ska till Bjursjön och kanske åka lite skriskor lr ta en promenad.
Vi ska ta med oss varm choklad och smörgåsar.
Jag har en liten grej med det. På smörgåsen ska det vara vändstekt ägg.
Thomas förstår inte detta med varm choklad och vändstekta äggmackor.
Det är något som kommer från min pappa bara.
Kommer inte ritkigt ihåg hur men vi hade det ofta när vi hade med oss fika ut.
Pappa + familj gillar att ha med sig fika ut när man göra något. Iaf gjorde de när mina syskopn var mindre.
Man är uppvuxen med det.

Det var ju Melodifestivalen igår ju.
Jag vet inte vad jag ska säga om låtarna. Det kommer kanske bli så att det inte kommer att finnas någon direkt favorit för mig. Men Dolph var verkligen ett annorlund inslag men bra.

Vi tittade på Wallender igår oxå. Cellisten.
Som alltid är de filmerna bra.
Vi tittar ju mycket på film som sagt. Det blir ett par i veckan.
Vi hyr film från Lovefilm på Internet.
Vi har en lista på de filmer vi vill se och så får vi hem dem.
Ibland har Thomas verkligen lagt upp b-filmer.
Men det är ju det som är bra med det oxå. Vi får ju se hur många filmer vi vill för den summan vi betalar.
Blir nog en Wallander nu ikväll oxå.

MySpace  Graphics



Denna bilden är till alla våra vänner där ute.
Ni betyder så mycket för oss.
Även de som inte tror att det är så.
Vänner är alltid bra att ha.
Alltid att ha någon att prata med. Om allt.

Ska kanske komma vidare nu.
Lägga mig och mysa jämte min älskling.

*kram*


Kommentarer
Postat av: Zandra

Fin bild, kul att läsa din blogg!kram Zandra

2010-02-07 @ 21:03:06
Postat av: Anna

Så underbar bild!

Och så mysigt ni verkar ha det!

Får snart ta och träffas!!



Kram på er lilla familj :)

2010-02-08 @ 14:33:57
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0