Stopp!! Här Får Ingen Pasera....

Ja igår var jag ju på tjejmiddag hemma hos Zandra.
Rosis, Jessie och sen kom även Linda dit.
Lillan var med men jag frågade Zandras man om han ville vraa snäll och vara lite barnvakt så jag kunde följa med ut. Han sa ja. Tack så mycket Robert!!!!
Det var kul att följa med ut men det känns okej att inte behöva gå ut så ofta längre.
Men jag skulle vilja ha tjejmiddag oftare.
Planera in dem så att vi inte tappar kontakten med varandra.
För det känns som om det nästan blir så annars.

Rubriken har med att Jessie sjöng den låten hela kvällen.
Det är "Die Mauer" med Ebba Grön.
Det var allsång på den när vi åkte ner till stan.
Vilka goa tjejer alltså..

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Lillan och jag tog sovmorgon. Jag behövde det verkligen.
Sen var vi bara myst tillsammans.
Väntar nu på att Thomas ska komma hem.
Han åkte precis för en stund sen från Mölltorp.
Han kommer kanske vara hemma imorgon för han mår tydligen inte så bra.
Han har troligtvis feber...

Jag gjorde örhängen och ett halsband förut..


Är det snyggt?

Nej nu väntar pannan på mig för Thomas vill ha varmvatten...

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Är här och läser men inte alltid jag kommenterar! Roligt med tjejkväll. Det saknar jag också!!!! Kanske ska jag ta initiativet själv att sätta ihop en framöver! ;)

Ha det gott!

Kram

2010-02-28 @ 22:38:05
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0