Äntligen Fredag...

Skönt att det äntligen är helg igen...
Det mindre roliga är att vårat rör till duschen har sprängs sönder av kylan.
Så nu måste vattnet vara avstängt hela tiden. Sätts bara på när det måstes ha.
Men vi hoppas verkligen att en kompis kan komma och fixa det i helgen.
Det är ju rätt viktigt.

Thomas var rätt ledsen i måndasg för att en av hans kompisar inte vill prata med honom på ett tag.
Han vill verkligen inte mista denna kompis och han är rädd att det kommer att bli så.
Men han har lovat att hålla sig undan och det kommer han göra tills denna kompis är redo att prata med honom igen. Gillade verkligen inte att se honom så ledsen.
Det är inte ofta man ser det och det är jobbigt.
Han har iaf lättare att lova att hålla sig borta jämfört med mig.
Jag är helt kass på det.


MySpace  Graphics

Sen har det väl inte hänt så mycket nu i veckan.
Lillan är 5 månader idag.
Kan inte fatta vart den tiden har tagit vägen.
Hon ska till Bvc och läkaren nu den 26 jan.
Få se hur det har gått då...

Den 28 jan har vi första träffen med familjegruppen.
Sen ska jag och lillan resa till Jkpg och hälsa på min mamma.
För min julklapp och födelsedagspresent är att få en klippning och färgning av mitt hår hos en frisör.
Det ska verkligen bli kul.
Sen ska vi även ta en fika med min bästa kompis Annah och hennes dotter Julia.
Ska höra av mig till min underbara Farmor oxå och fråga om jag får komma på lunch hos henne den 29 jan.
Lillan följer oxå med såklart.

Nu är det dags att säta fart lite här hemma.
Måste göra tomt i badrummet och fixa övervåningen.
Jag är så himla seg med den.

*kram*

MySpace  Graphics




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0