Äntligen....

Jag är glad nu för äntligen har vi kommit in i 2000-talet igen när det gäller duschen..
Fick det fixat igår av en snäll kompis som jobbar med sådant.
Thomas står i duschen nu så jag tänkte att jag kunde uppdatera lite här.

Idag har jag burit in den mesta av veden från kärran.
Så det sista ska jag ta innan det börjar snöa imorgon.
Det ska ju komma rätt mycket snö så jag får verkligen ta det lungt ner till Jkpg på torsdag.
Ska bli skönt att komma bort lite och få håret fixat.
Mamma och jag ska ta en fika och gå lite på stan efter frisören.
Ska försöka hitta badbyxor till lillan så vi kan gå på babysim nästa vecka.

Så imorgon gäller ved + att städa för att man kommer ju hem på lördag kväll och på söndag kommer min pappa + familj för att jag fyller 29 då.
1 år kvar tills man är 30 men Thomas har bara några månader kvar tills han är där.

Jag kommer inte på något att skriva och snart är det nog min tur att ställa mig i duschen.
Det ska bli så himla skönt alltså...

Försäker skriva imorgon kanske..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0