Ensam...

Idag har varit ensam hela dagen.
Jag har haft lillan hos mig men Thomas har inte varit hemma.
Han åkte sent igår kväll mot Tibro.
Hämta hem ved och sen hade han pyspunka på 2 däck på Volvon.
Så nu sitter jag och väntar på honom.

Thomas var ute med sitt jobb i fredags.
Istället för julbord så hade var de på Svarta Örn och lagde en tre rätters middag ihop.
Det hade varit jätte kul och 4 av dem gick senare ut på krogen.
Jag hämtade Thomas och hans arbetskamrat Svenne.
Svenne bor i skogen runt Hedekas.
De var allt bra i gasen.
Det tog minst 20 min att komma från bokia i U-a centrum ner till Mc.
De som vet så är det inte så långt.
Jag och Thomas kom i säng vid 04:30.

Så igår hände det inte så mycket direkt.
Blev Mc och bära in ved.

Lillan fick en liten present på posten i fredags oxå. Tack!!!

Det ska föreställa Tingeling...

Så idag har jag och lillan inte gjort så mycket.
Vi var en sväng på Torp och lämande tillbaka en grej och handlade.
Jag kan inte fått en bättre dotter.
Hon är verkligen jätte mysig och jätte snäll..
Älskar henne över allt annat.
Hon sitter nu i mitt knä medans jag skriver detta. Hon sprattlar en del men det går.


Fick en liten perfekt bild på henne idag när hon sov i min famn. Hon är så söt med tutten sin..

Nu är det dags för pannan igen. Måste ju ha varmvatten när Thomas kommer hem plus att jag själv ska ju duscha. Igår kväll hade jag 27 grader inne som mest. Det var varmt så det ska vi inte försöka att ha idag.

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt tjejja ni har!! :)

Kram på er

2010-01-17 @ 23:08:22
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0