Mycket Klart...

Nu är det mesta klart inför dopet.
Jag har bakat alla halvmånar idag.
Så det är bara kycklingen kvar + städning.
Jag har börjar lite och ska fortsätta när jag är klar här.
Jag skulle burit in ved idag men det är så himla kallt ut så Thomas kommer nog bli sur på mig.

jag sitter och väntar på honom nu.
Han kommer komma hem sent idag för han har inte lämnat Kjell än.
Saknar honom.
Men han måste ju fixa däcket.
Det såg verkligen inte bra ut.


Såhär såg däcket ut efter den 6 timmar resan mellan Munkedal & Tibro...

Både i natt och nu sitter jag och lyssnar lite på Country Music.
Dolly Parton, Billy Ray Cyrus och Taylor Swift.
Jag vet att jag är lite konstig ibland med jag lyssnar faktiskt på det mesta.

Nu är det dags för pannan igen och lillan kanske vill ha mat..
In med kyckling i ugnen.
Städa och vänta på min älskling...

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch för ett sådant däck!

Kram

2010-01-06 @ 22:31:27
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0