Torsdag..

Thomas kom hem jätte sent i natt.
Sen la kall vattnet av i duschen igen så Thomas fick duscha med vatten i en hink och ösa över sig själv.
Så vi var väl i säng runt 03:30.
Sen skulle han ju upp vid 08:15 igen för att jobba.
Men bilen är nu helt fixad så jag ska kontroll besikta den idag.
Så jag bjuder Thoms på Mc idag för att han är så duktig.
Jag vet att vi ska börja ett bättre liv nu 2010 men det börjar inte så bra.
Men nästa vecka börjar det vanliga igen så då blir det lättare.

Idag är det att fortsätta städa här hemma.
Bära in ved måste jag verkligen göra idag oxå för annars har vi det kallt inne och med lillan så får det inte var det. För man vill ju verkligen inte att hon ska frysa.

Fick hem den fina dop klänningen Thomas mamma har sytt till oss.
Jag har sett den färdig förut men nu hade hon broderat det sista på den.
Kommer nog upp en bild på löradg kväll kanske.
Vill ju inte att ni ska se den innan.

Dags för pannan och sen börja göra sig i ordning för att dra ner till U-a.
Lillan har säkert somnat där nere..
Hon spydde förut när hon låg ner med tutten i munnen.
Det hamnade i helt ansiktet. Hon är så söt lillan.
Hon betyder mer än själva livet för mig.
Skulle inte byta bort henne mot något.

Ska försöka skriva en rad ikväll...
Thomas ska lägga sig tidigt men såklart efter han sett en film...

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar er ett underbart dop! Och allt kommer gå bra!!

ha det gott!

Kram

2010-01-07 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0