12 År & Ensam

Jag är dålig på att skriva.
Jag var ensam den senste veckan för Thomas var ute och åkte lastbil med sin bästa kompis Emil.
De var i Västerås och Umeå bland annat.
De behövde det och de hade kul.
Så han kom hem sent i torsdags.
På fredagen bestämde vi att vi skulle åka till Marstrand.
Vi fick fint väder och det var jätte mysigt.
Så igår har jag & Thomas varit ihop i 12 år.
Den dagen firade vi med att vara hemma och klyva ved och såga pinnar.
Vi grillade på kvällen och tittade på Snabba Cash.

Men så idag blev man ensam igen.
Thomas tog bilen och åkte och hälsade på en god vän.
Han har planerat detta möte 6 månader så jag kunde inte hindra honom.
Kändes sådär att han åkte igen men så är det.
Önskar att jag & lillan kunde fått följa med.
Känns som om jag inte kommer följa med mer när han åker upp mot Stockholm.
Kommer kännas fel.

Så nu i veckan ska jag försöka städa lite för en vän och hennes barn kommer på torsdag och hälsar på.
De stannar hela veckoslutet. Det ska bli kul.

Ska surfa vidare nu och försöka hitta ett bord och ställa i hallen istället för kattlådan.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0