Alone...

Trots att man har så många i sitt liv så känner jag mig så ensam ibland alltså.
För det känns som ingen finns där även om jag vet innerst inne att det gör det.
Det finns ingen som får veta vad jag verkligen känner inom mig.
Visst vill jag säga det ibland men jag vet inte riktigt hur jag ska få ut det i ord.
Jag är en grumlare tyvärr så små saker kan bli stora helt i onödan ibland.

Jag har någon nu som jag skulle göra allt för.
Hon kommer alltid vara min och det finns inget som kan ta det ifrån mig.
Den kärleken jag har för henne går inte att beskriva.
Fast vissa delar i hennes liv så har jag kännt annorlunda.
Visst har jag alltid älskat henne men jag har själv inte mått bra så jag har haft det svårt med henne samtidigt.
Jag kan inte riktigt förklara det.
Men jag mår bättre nu och det är så mysigt när hon gör alla sina grejer.
När hon flinar och att man ser bus i hennes ögon.
Trodde inte jag kunde känna såhär för någon.

Ibland önskar jag att vissa saker vore annorlunda.
Jag önskar bland annat att min självkänsla vore bättre.
Våga tro på mig själv.
Ta vissa steg kanske som jag skulle gjort för flera år sen.
Jag har mina vänners stöd trots mitt struliga liv ibland kanske.
Jag hoppas det iaf.

Nu måste jag i säng för imorgon är en ny dag.
En dag med nya händelser.
Jag hoppas att mina vänner inte dömmer mig för vissa val jag gör lr gjort.
Jag älskar alla min vänner och jag är glad att jag har dem även om vi kanske inte umgås så mycket.
Tack för att ni orkar lyssna på all min skit när den kommer.

God Natt!!!

*kram*




Kommentarer
Postat av: Rosemarie

Jag tror att alla känner sig ensamma ibland, fast man har folk runt omkring sig.. Tur e väl att man inte känner så för jämnan :) Jag tycker som jag har sagt till dig tidigare... Gör det som DU vill och känner för... Och jag hoppas att du vet att jag finns och lyssnar,, men va beredd på att jag kanske inte håller me i allt,,, du vet vad jag menar.. :)



Kram

2010-07-17 @ 21:21:09
Postat av: Anna

Jag finns här det hoppas jag du vet!



Kram

2010-07-18 @ 18:51:46
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0