Fjordfestivalen...

Idag är det sista dagen på Fjorden.
Jag var ute i onsdags med Rosis och såg Scotts & Style.
Style var bra.
Vi träffade mycket folk.
Igår var Thomas ute med Rosis.
Han hade oxå kul tror jag.
Han sa att han troligvis inte skulle dit men Rosis frågade igår och han hängde på.
Idag ska vi åka in för det är Barnens dag.

Våran kompis Linda och hennes barn kom i torsdags.
Så igår var vi på Havets Hus i Lysekil.
Lillan tyckte omd et för hon sken upp som en sol när hon såg fiskarna.
Hon kände oxå på en sjöstjärna.

Vädret har varit sådär dessa dagar.
Det har regnat stort sett varje dag.

Thomas kom redan i tisdags och jag blev jätte glad.
För han sa inte att han var på väg hem förän han nästan vara hemma.
Sådant gillar jag..

Nu är det dags att fixa frukost.
Dra ner till U-a och köpa med sig lite färska donuts hem sen.. ...Mums..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0