Lars Winnerbäck...

Sitter här och lyssnar på skön musik.
Tack vare Kjell gillar jag Lars Winnerbäck.
Hans musik är verkligen skön att lyssna på när man bara vill slappna av.
Som nu innan man ska sova.

Ja denna veckan börjar lida mot sitt slut.
Jag har sågat pinnar, krattat gräs i slänten och lite annat.
Idag gick hela familjen en promenad när Thomas kom hem från jobbet.
Det var mysigt att bara umgås & prata..
Blev tacos ikväll för vi ville att det skulle gå fort och sen blev det film som vanligt.
Blev en film från Lovefilm med Kurt Russel.. ...Den var ifrån 1980 och han har inte förändrats så mycket mer än att bli äldre.
Den var rätt bra.
Sen blev det en dusch och nu väntar snart sängen.
Imorgon funderar jag på att rensa ut min garderob lite.
Finns lite kläder som jag inte använder och då behöver de ju inte ligga där i onödan.

Lekte lite med min system digital kamera härom dagen.
Tog bilder på en buske i våran trädgård.
Funderar på om man ska framkalla några av dem så de blir canvastavlor.




Gillar verkligen en kameran.. ..Tack Mamma

Här är oxå en bild på Thomas 30-års present av sin familj...


Nu somnar jag snart...
God Natt!!!!

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!!!! :)

2010-07-02 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0