Underbar..

Denna låt gör mig svag..

Vaknar upp och undrar vad du gör

gårdagen finns kvar där utanför

jag ser dig överallt

men saknar dig ändå

en tusendels sekund sekund för att förstå

jag kan inte sluta tänka på dig

du är underbar

du har alltid en plats här inom mig

du är underbar

jag tror du förstår mig väl

du har rört hela min själ

jag kan inte sluta tänka på dig

du är underbar

Världen stannar upp men jag vill gå

vi fortsätter tillsammans båda två

jag sträcker ut min hand

och framtid har du här

en tusendels sekund så är vi där

jag kan inte sluta tänka på dig

du är underbar

du har alltid en plats här inom mig

du är underbar

jag tror du förstår mig väl

du har rört hela min själ

jag kan inte sluta tänka på dig

du är underbar

när saknaden tar överhand

så finns du överallt

jag kan inte sluta tänka på dig

du är underbar

du har alltid en plats här inom mig

du är underbar

jag tror du förstår mig väl

du har rört hela min själ

jag kan inte sluta tänka på dig

du är underbar

*kram*


Kommentarer
Postat av: Den e fin den :)

2010-07-07 @ 22:42:43
Postat av: Sofie

Den är underbar ;)

Grät en skvätt då jag hörde den live (hormoner) =)

2010-07-15 @ 20:25:59
URL: http://itsmylovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0