Ensam & Spotify...

Det är tråkigt att vara ensam men oxå skönt.
Sitter här och lyssnar på E.M.D på Spotify..
Thomas åkte snart för 2 timmar sen.
Så det är helg ensam men ensam är jag ju inte för Lillan finns ju oxå.

Det var tänkt att jag skulle träffa min mamma och hennes man i Gbg imorgon men mamma rinde idag och sa att det inte gick. Hon har jobbat mycket i veckan för de har bytt datasystem på jobbet och att hon skulle jobba imorgon oxå plus att de har haft mycket med att få ut sin lägenhet för försäljning..
Kolla in: http://www.hemnet.se/beskrivning/701269?r=3
Jag är lite ledsen men det kommer ju fler gånger..


Jag ska försöka få lite gjort här hemma.
* Såga pinnar
* Rensa jordgubbsland
* Klippa gräsmatta
* Ta en promenad

Det är kanske dags att fundera på refrängen...
Ligga i sängen och läsa min jätte tjocka bok jag lånat av min mamma..

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0