Midsommar.....

Det var ett tag sen jag skrev.
Det har varit Midsommar och den har varit soligt och blåsig.
På midsommarafton kom Kjell och hans familj.
Vi grillade och sen bar det av på en resa på kusten och kollade läget.

Sen på midsommardagen var det dags för cruising i Lysekil.
Vi hade full bil.
Det var jag, Lillan, Thomas, Rosis & Zandra.
Det tog ett bra tag innan vi vara inne i Lysekil men som alltid är den resan rolig.
Vi pratade om allt och det var en del goa skratt.





Lite bilder ifrån Lysekil och Lillan såklart..

Vi var hemma & i säng...


På söndagen köpte vi fiskekort så vi kunde fiska på fjället.
Så vi fiskade och bra njöt av det fina vädret.
Det var jätte skönt och grillade gjorde vi oxå...


Lillan ser ut som en liten clown när hon äter..

Igår tog vi en liten tur till Gbg och Liseberg.
Vi såg lite av Allsång med Lotta och spelade lite oxå.


Thomas & våran söta gullunge...

Nu måste jag laga mat för att sen se på film...

*kram*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för tipset om smyckena, ska kika på det! Låter som ni haft en bra midsommar. Va det skoj i lysekil, läste att det va masssssa folk =) Kram

2010-06-30 @ 17:54:52
URL: http://itsmylovelylife.blogg.se/
Postat av: zandra

vad var d för bild på mig???haha.fanns d ingen annan??stor kram!!

2010-06-30 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0