Torsdag....

Idag har man varit på torp och handlat och träffat en kompis och ätit en bit mat med henne.
Det var kul som alltid...
Tack bruden!!!

Jag hoppas inte nu att jag har glömt att handla något men jag har imorgon på mig oxå.
Ska fixa tårterna så fort som möjligt så jag vet om det saknas något.
Sen måste jag städa det sista oxå.
Sen på kvällen imorgon ska vi åka och avliva 2 av våra katter.
Lena och Gizmo försvinner.
Så är bara Toad & Puffis kvar.
De är inte hemma så ofta så det funkar bra.

Min pappa och hans familj ska åka till Frankrike snart.
Jag är lite avis för de ska besöka Paris & Nice.
Hoppas att även jag får åka dit en dag.

Min mamma & hennes man har fått sin lägenhet såld.
Det var skönt för att mamma var lite rädd att den inte skulle bli såld så nu är en sten ramlat av hennes axlar.
Saknar att inte kunna göra saker med min mamma bara sådär.
Därför gillar jag att vi göra det när vi hälsar på henne.

Vi fick lite kläder på posten i måndags till Lillan av en kär vän.
Vi visste att paketet skulle komma och vi blev jätte glad.
Tack så himla mycket!!!
Du betyder mycket för alla av oss...


Lillan står i en del av kläderna vi fick...


En liten bild ifrån i tisdags...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0