Början Av Veckan...

Thomas var hemma i måndags och igår för han hade feber.
Han hade över 39 grader i måndags.
Han är fortfarande förkyld plus ont i halsen och har en basketmatch i huvudet.

Idag har Lillan tagit första sprutan av svininfluensan.
Visst gjorde det ont men det gick fort över.
Sen var vi bara myst idag för jag är så himla trött.
Beror kasnke på min förkylning. Jag blir så trött i huvudet.
Det är det som jag inte gillar med vintern.
Jag får min tunga förkylning och den släpper ju inte.

Händer väl inte så mycket i veckan.
Får gäster nu till helgen. Kjell + familj kommer troligtvis på lördag.
Vi fick papper igår om att vi har besikning av våran panna nästa vecka.
Det sker ju varje 2 år.
Så vi måste svetsa och det måste Kjell göra.
Men kravet för att komma var att han och Thomas ska gå ut på lördag.
Så då blir det så.
Vet inte riktigt hur Thomas ska ha råd med det om han vill åka till Ullared nästa vecka.
Men vi kanske inte har råd med det ändå.
Hade gärna köpte kläder och lite leksaker till Lillan.
Men har man inte råd så har man inte.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0