Snart Även Denna Veckan Slut...

Nu är det redan torsdag denna veckan.
Vet inte riktigt vart dagarna tar vägen någonstans.

Igår var jag & Lillan inne i U-a.
Skulle handla 2 födelsedagspresenter och en dop present men det blev ändrade planer.
Det blev fika hemma hos Anette K ihop med Tony, Rosis & Jessie.
Sen blev klockan så mycket så det vara att bege sig hem igen.
Men får fixa presenterna imorgon när jag ska in till U-a igen för babysim.
För på lördag ska Zandra ha 30 års kalas och på söndag ska vi till Habo för dop av Julia.
Denna helgen är verkligen full...

Önskar att jag hade lite pengar över oxå.
Skulle viljat köpa en stol till henne som man kan sätta på bords kanten.
Hon vill ju numera sitta med.
Men man får fixa det när det kommer in pengar.
Kan ju inte handla något med pengar man inte har.

Vi hade ju besikning av pannan och kakelugen i tisdags.
Det gick bara bra.
Det var väl en del små saker men de är ingen idé att fixa förens vi har bytt tak.

Nu väntar andra saker på mig.
Kan ju inte sitta här hela dagen...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0