Vad Andra Tycker...

Jag frågade för ett par dagar sen en del av mina kompis om hur de ser mig som person.
Svaren jag fick var:

Anna: Glad, Positiv & Snäll
Rosis: Snäll, Lätt att prata med & Omtänksam
Mikaela: Jag var världen bästa vän/storasyster
Annah: Snäll, Go, En bra lyssnare. Underbar vän som alltid ställer upp
Jessica: Trevlig, Ärlig & Pratsam
Liten: Trevlig, Glad, Pratsam. Har alltid roliga saker att berätta lr göra,
Social, Ansvarsfull & En go tjej
Baggis: Snäll, Trevlig & Omtänksam

Det var fina svar det.

Var i Tibro igår och lämnade kärran till Kjell för han måste besikta den.
Så vi åt lunch hos Thomas föräldrar.
Sen blev det fika hos min pappa + familj
Sen ut till Kjell och sen hemåt.
Det blev mat på Mc i Falköping.

Idag har jag bara kört in ved och Thomas har hjälpt en kille att lasta på pall på hans kärra.
Har duschat och nu ville Thomas duscha med Lillan så jag måste göra henne i ordning.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0