En Skön & Solig Dag....

Ja vad har hänt sen sist jag skrev.
Det är inte mycket egentligen.
Vi har fixat lite ute i trädgården och nu i veckan som kommer ska vi börja och kapa mer häck innan den slår ut för mycket. De grenarna är inte roliga kan jag säga.

Thomas har inte varit hemma i helgen.
Han åkte till Kjell för att fixa Volvo igen.
Så han har varit duktig och fixat avgassystemet och bakluckan.
Så nu är bilen vit men bakluckan svart.
Men det är bättre än att ha en sönder rostad lucka.
Avgassystemet var han tvungen att fixa innan vår resa till Stockholm/Norrtälje sista helgen i maj nu.
Skulle inte varit roligt om det hade rasat under den resan.

Lillan tar sig framåt här nu på golvet.
Hon är så mysig.
Hon har oxå lärt sig att ha ute tungan och blåsa samtidigt.
Jag skrattar bara åt henne då och då gör hon det mer.
Mamma har varit dum och lärt henne det. =)

Så i helgen har jag sågat grenar. Plockat upp ris från gräsmattan så jag kan klippa den.
Bytte ut lite jord så han jag kan så smultron idag.
Idag ska jag kratta lill slänten så att Thomas kan köra den utan att få ont.
Hänga ut tvätt i den sköna solen och handla lite oxå.


Lillan i veckan då hon mötte gräs för första gången...

Nej nu kan man inte sitta här längre när det är så fint väder ute...

*kram*
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt!!



Kram

2010-05-13 @ 15:33:28
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0