Helgen Som Varit och En Ny Vecka...

Ja helgen har varit bra.
I fredags var det ju dags för babysim och Lillan dök 3 gånger denna gången.
Hon hostade bara 1 gång så hon är så duktig.
Sen efter det bar det av mot Kinnarp och hälsa på min kompis Anna och hennes barn.
Det var mysigt.
Vi fikade och pratade. Har inte träffat henne på över 1 år nu.
Tack tjejen!!!

Igår var vi ute lite och sen blev det bestämt att jag skulle följa med Jessie, Tommie och några till ut på krogen.
Rosis bestämde sig att oxå följa med.
Det var en jätte kul kväll på Sohoclub i U-a.
Thomas och Lillan var gulliga och hämtade mig efter..
Såklart skjutsade vi hem Rosis oxå.

Så igår i det fina vädret hade vi bestämt att vi skulle åka till Nordby köpcentrum.
Så det blev så.
Det var kul för det var verkligen jätte stort och det fanns massor av norrmän där men det är inte så konstigt.
De åker ju över till Sverige och handlar för det blir billigare.

På kvällen blev det tacos och filmen Avatar.
Vi köpte den när den släpptes på dvd.
Så det blev sent i säng..


Hittade en bild på Lillan i mobilen igår ifrån Liseberg..
Lillan som en liten kanin... ...Så sött!!!

*kramiz*


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själva för att ni kom! Det är mycket uppskattat!!

Kram på dig min vän!

2010-05-03 @ 21:02:16
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0