Senaste Veckan & Helg i Norrtälje/Stockholm....

Det har gått en vecka sen jag bloggade sist.
Så här kommer en liten uppdatering vad som har hänt på sistone.

I tisdags var jag och lillan ute och gick med andra mammor och deras barn.
Vi gick Maltes stig och sen fikade vi oxå.
Sen kom regnet men det var skönt att det var uppehåll under själva promenaden.
På kvällen var det dasg för storhandling..

Lillan är söt och äter smörgåsrån...

På onsdagen var det ju dags för babycafé igen.
Sen på kvällen gick Thomas med röjsågen i slänten och jag krattade...

Han är duktig min sötnos..


Lillan står om hon får hålla sig i något... ..Hon är så duktig..

På torsdagen så åkte jag och lillan till Överby och handlade ny vagn inför resan till Norrtälje.
På kvällen så fixade vi det sista inför resan...

På fredagen reste vi mot Norrtälje efter sista gången på babysimmet..
Det tog oss en tid att komma upp för vi stannade så lillan kunde komma ur stolen lite.
Hon var lite gnällig för hon fick sitta bak själv.
Men till slut kom vi fram till Ullis som vi skulle bo hos.
Hon bor i en lya på 23 kvm så vi var 3 vuxna, lillan och en hund men det gick jätte bra.
Så när vi packat oss in i hennes lya så gick vi på stan för det hade öppet till 22 och det hände lite annat på stan oxå. Vi åt även pizza..

På lördagen gick vi lite mer på stan och sen spenderade vi resten av dagen i hennes lya.
Vi skulle ha grillat ute men vädret tillät inte det så vi fixade maten inne istället.
Spelade spel, lyssnade på musik och pratade.

Hon hade problem med sin dator. Thomas kunde inte fixa felet men vi fick mat där och det var jätte gott.
Sen bar det av hemåt och nu satt jag bak hos Jenna och då gick det mycket bättre.
Vi kom sent hem så det var rakt ner i sängen.

Nu är det ny vecka och nya tag.
Idag har vi inte gjort något ute för vi är för trötta för det men imorgon tar vi nya tag..


Lillans nya klänning som hon fick av Ullis..


Mamma och hennes Thomas skrev på pappren för detta hus i fredags..

Nu ska jag sova..
God Natt!!!!!

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att ni haft det bra! Mysigt att få komma iväg så!!



Kram på Er!

2010-06-01 @ 08:41:59
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0