Umpa Bumpa....

Ja på tordagskvällen va det ju dags för cruising i Tibro.
Det var många bilar och vädret var väl sådär men det var iaf uppehåll.
Jag och Lillan var ute och så stötte vi hop med Emil & Emilia.
Vi var med dem resten av kvällen.
När små tjejerna somnat så fastnade vi vid Statoil.
Där stod vi i ca 2 timmar tror jag.
Johanna kom oxå.
Det var roligt att stå och prata. Allt möjligt mellan himmel och jord sades.
Tack kompisar!!!

På fredagen skjutsade jag hem Johanna till Mölltorp och var och handlade med min farmor.
Sen blev det lunch hos min pappa innan vi drog oss hemåt igen.
Det var två sköna dagar. Skönt att få lite miljöombyte oxå.
Fick veta att min mamma och hennes man letar hus.
Det trodde inte jag om min mamma för hon har sagt att hon inte vill ha hus.
Fast sen så har hon bott på samma ställe i 23 år.

Sen i helgen hände det sådär mycket.
På lördagen var vi hemma hos Rosis & Fredrik.
Vi åt god mat och sen spelade kort.
Roligt hade vi och Rosis lillebror var oxå med.
Många roliga skratt.
På söndagen var jag & Lillan på ljusparty hemma hos Diana.
Go mat och massa prat.

Nu är det ny vecka och vi får se vad den innehåller...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0