En Regnig Lördag...

Ja vad har hänt idag då.
Inte så mycket.

Lillan vaknade redan vid 08 och jag kom isäng runt 02:30.
Mne vi låg och myste fram till 08:45 och sen ville någon ha lite välling.
Thomas fortsatte att sova.

Vi tog det lugnt idag för att sedan gå ut och jag sågade nästan klart de sista pinnarna.
Det är så skönt att snart vara klar med den högen.
Sen började det att regna så det var bara att gå in.

Sen hände det inte mycket heller.
Lillan & jag var nere och lekte medans Thomas satt uppe.

Spelade lite Wii över nätet.
Jag åkte och handlade och nu är det dags att lägga Lillan och sen laga lite mat.
Funderar på att fixa en äpplepaj oxå..

Ingen rolig dag men sånna måste man oxå ha...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0