Det Senaste..

Jag har blivit dålig på att blogga på sistone men det har bara inte funnits tid.
Lillan började ordentligt på dagis denna veckan.
Det går som vanligt jätte bra när det gäller henne. Hon gillar verkligen att vara på dagis.
Många sa att det var för tidigt att lämna henne på dagis men jag visste att det skulle gå bra för hon är så lätt att ha att göra med. Har hon alltid varit.
Vi är nog lite bortskämda med det.

Thomas var hos Kjell nu i helgen men var tvungen att åka hem redan på lördag kväll igen för att han mådde inte så bra. Men som tur var så behövde han bara få sova på söndagen.
Med sig hem hade han ännu ett lass med ved så nu idag kommer den vara tom igen.
Så det börjar verkligen fyllas på nu för vi har även en massa sågade pall som ligger.
Så vi kanske klarar oss nu i vinter om den inte blir för kall.

För ett tag sen var Thomas pappa här och vi fixade dräneringen vid vedskjulet.
Det gick bra och vi hade sällskap av grannens katt oxå.
Han är för skön den gubben..


Jenna & Sigge..

Här är även lite mer bilder från den senaste tiden...


Lillan i sina nya regnbyxor..


Lillan testar mina solglasögon... ...Hon är så coool


Lärt sig att sätta sig själv i lådan...


Färdig för att gå ut...


När Thomas var sjuk sov de ihop i soffan... ..Så söta

Vi har varit på Liseberg 2 gånger nu på kort tid.
Första besöket var det konsert med Martin Stenmarck och sen i torsdags var det The Baseballs.
Då fick vi även sällskap av våran kompis Pelle. Han är kusin med min styvmamma så vi har känt har honom länge. Han följde med oss hem och åkte med Thomas hem på fredagen.
Vi gick och splade lite och gjorde en femkamp.
Thomas vann och jag kom sist.
Jag vann en stjärnvinst på Geisha och Pelle vann stjärnvinst på Marabou och Bumle.
Sen vann han lite även på Dajim och center.
Thomas vann något lite på hus & hem och lite chips.
Pelle brukar ha tur när han spelar.

Dags att gå ut nu och lasta av det sista av veden för ikväll ska vi kanske åka oc hämta lite mer pall.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0