Husmor...

Nu har jag varit husmor igen.
Förut har jag ju gjort äppelmos idag blev äppeldrickan klar.
Gjorde den i fredags och den skulle stå i 3 dagar.
Den blev godkänd iaf.

I helgen var vi i Tibro.
Vi var tvungna att kolla över min bil för den ska besiktas i slutet av okt.
Vi var tvunga att byta broms belägg på vänster bakhjul.
Det var en mysig dag för Lillan var på spa hos sin morfar.
Hon fick även sova över.
Det gick jätte bra och det var hennes första natt borta.
Det kändes konstigt kan jag säga.

Vi röstade såklart även på söndagen och det blev ett besök på Mc efter.


Lillan har lärt sig att dricka själv.. ...Så länge det är lite i glaset.


Hon åt även en halv cheeseburgare...

Sitter och tittar på tv nu och nästan spyr ibalnd av den lukten som finns här.
Thomas är lite dålig i magen så han fiser rätt äckligt.
Men jag är van. Han har en känslig mage min älskling..
Men jag tycker om honom mycket för det.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0