Veckan Nästan Slut...

Denna veckan har varit lite konstig.
Vi var ju i Vaggeryd i helgen som varit och hälsade på min mamma.
Så på lördagen var jag & mamma på a6 och handlade overall till lillan bland annat.
Sen på kvällen så var jag & thomas på bio och såg Resident Evil i 3D. Det var häftigt.
Sen blev det natt mat på Mc och satt och pratade en lång stund.
Det var jätte mysigt för det var länge sen vi gjorde något bara vi 2.

Sen på söndagen så skulle jag skjutsa Thomas till Kjell för att han skulle fixa Volvo.
Det gick sådär för jag & lillan kom inte hem så vi fick alla sova hos Kjell.
Så på måndagen kom jag hem och Thomas kom på tisdag kväll.
Han var ledig på måndag & tisdag.

Lillan är nu på dagis.
De hade fotografering idag.
Sen vill jag skicka en grattis älsning till 2 barn som fyller år.
Lillkillen Texas som fyller 1 år idag och som Jenna lekte med i tisdags.
Sen fylle även våran granntjej 2 år idag. Grattis Alice!!

Idag kommer våran kära vän Pelle och hälsar på.
Han skulle till Gbg och tänkte att han skulle hälsa på när han nu är här nere och han är så välkommen.
Han är kusin med min styvmamma så han har funnits länge i mitt liv.

Dags att tända pannan så jag har varmvatten när Rosis kommer sen för att hjälpa mig att färga mitt hår.
Tack i förhand Rosis!!!!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0