Lite Sent Men Aldrig För Sent...

Jag vet att jag inte har skrivit något på länge.
Det har bara inte blivit så.
Så nu kommer det lite bilder ifrån jul och nyår..

Vi firrade först jul hemma hos Thomas föräldrar ihop med Thomas bror och ena syster plus familjer såklart.
DEt vra mat & Kalla Anka och sen kom även tomten.
Sen bar det av mot min pappa och även där kom tomten.
Det blev gröt där och umgås med alla.
På kväll/natt åkte vi mot Vaggeryd och skulle sova hos min mamma för att på juldagen äta go mat där.
Synd var det att mammas Thomas var sjuk så det blev sådär.
Men vi blev som tur var inte sjuka.


Thomas hjälper tomten lite...


Lillan på julafton...


En liten bild på Kjell, Evy & Bernt.


På nyår kom våra kompisar Emil, Jessica & Emilia och hälsade på.
Jessica firade nyår inne i U-a men vi hade det mysigt här hemma oxå.


En smällare i snön.. ..Blev rätt fint..


Ännu en smällare...


Vi sände iväg en lykta oxå..


Emil & Thomas släpper i väg en till...


De flög upp rätt högt...


Den sista fastnade tyvärr i ett träd...

Så nu är det snart dags att ta ner julsakerna igen och slänga ut granen.
Det ska bli skönt för granen barrar en del nu.


Så här såg den ut innan den var riktigt klar..


Lillan skulle oxå vara med såklart..

Lillan knatar på mer och mer här hemma nu. Men hon vågar inte riktigt på dagis och det förstår jag. Lite mer rörelse runt henne. Men hon gick ett få steg ute igår oxå trots att det var lite halt. Hon är så duktig våran lilla tjej... Går inte att vara sur på henne...

Dags att ta pannan så det finns lite varmvatten för en dusch senare.
Lillan måste även bada idag och sen blir det mat och filmen Salt.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0