Tidig Söndag....

Det är väldigt tidig söndag...
Ska snart sova men tänkte skriva ett litet inlägg först.

Igår den 15 jan fylle min kära pappa år.
Han blev 54 år och det märks inte.
Han är så ung i både sättet och i stilen och det har han alltid varit.
Han har inte firat sin dag så mycket för han hade ledarutbildning.
Han har alltid så mycket i sitt liv men han alltid tid för sin familj och andra nära och kära.
Han är så glad att Lillan finns och han skiner upp så mycket när han träffar henne.
Han blir barn på nytt.
Vi ska fira honom näste helg och då får jag även träffa min älskade farmor.
Hon betyder så mycket för mig.
Hon fanns mycket i mitt liv när mina föräldrar gick isär och gör även det nu.
När jag nu tänker på detta så kommer mina tårar för jag saknar min farfar så mycket.
Han var en klippa han.
Jag är verkligen så glad att mina föräldrar kommer bra överns med varandra och att mina far- och morföräldrar oxå finns där. Min familj betyder så mycket för mig.

Nu måste jag i säng för att få lite sömn...

Här kommer även låten jag skrev om i förra inlägget...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0