Jag Vet, Jag Vet....

Nu har jag varit dåligt på ett uppdatera igen.

Jag jobbar och sen händer det massa saker hemma så det blir inte mycket tid framför datorn.

Vi har haft en liten mini semester förra helgen.
Enda helgen vi kunde komma ifrån.
Jag var lång ledig från jobbet så på torsdagen åkte vi hem till min mamma och sov där.
På fredagen åkte vi vidare mot Karlsrona för att hälsa på min moster.
Vi tog en bra stund på oss ner men det var skönt.
Bara ta det lugnt.

På lördagen åkte vi till Ystad för att kolla in lite Wallander.
Det blev lite sådär och vädret var inte det bästa. Så på vägen mot Karlskrona igen så tog vi vägen förbi Kivik.

På söndagen åkte vi hem och tog vägen förbi Ullared och det blev lite handlande.
Det var jätte mysigt att bo hos min moster.
Träffar henne inte så mycket.

Vi firade även 13 år tillsammans den 24 Juli.
Är lite svårt ibland att förstå att vi har varit ihop så länge men mysigt är det.

Nu ska jag i sängen för man har inte sovit så bra i helgen för det har varit Fjordfestivalen och sen har man jobbat. Imorgon är det ju jobb igen men som tur är så är man ledig på tisdag..


Lillan gillar att hoppa hoppborg....

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0