En Skön Torsdag...

Sitter här nu med Lillan i soffan.
Vi tittar lite på tv och umgås.
Hon har varit hemma idag oxå och jag hoppas att hon kan gå till dagis igen på måndag.
Vi var på vårdcentralen förut för hon är lite rödsprängd i ögonen och vi fick ögonsalva.
Men det har blivit bättre sen igår iaf.

Annars händer det inte så mycket här.
Till helgen ska Thomas köra röjsåg in mot lekstugan och jag ska kratta lite löv.
Vi ska kanske ta tag i häcken mot vägen oxå.
Sen vill vi åka till Nordby för att komma bort hemifrån lite.

Jag klantade mig lite idag.
Jag körde in på gården på jobbet idag för att jag hade hämtat bröd innan jag kom till jobbet.
När jag skulle backa ut så körde jag på en sten stolpe.
Som tur är så hade jag krok på bilen så det hände inget.
Förutom med stenen.


Tror den var lite sne innan jag körde in i den..


Nu blommar min orkideér igen.. ..Så fin.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0