Sista Tiden...

Här händer det väl sådär mycket.
Vi håller på att bära in ved i veaskjulet.

Förra helgen hälsade min minsta lillasyster på.
Vi var på universeum på lördagen och gick lite på stan oxå.
Men inte mycket för det regnade.
Det var kul på universeum.
Jenna såg massa med fiskar och hade det kul i regnskogen.
Sen besökte vi en rymd utställning och en som tränade hjärnan.
Vi såg på film på kvällen och Becka var rätt trött när hon la sig.
På söndagen tog vi det bara lugnt och kolade på en del filmer innan det var dags för henne att bege sig hemåt igen. Hon hade haft det kul här så hon ville hälsa på igen.
Men hon blev sjuk när hon kom hem.
Det var inte kul.

Lillan har oxå varit sjuk i veckan.


En fin bild från Universeum..



Någon som är upptagen med sin mobil...

I helgen är det dags att fixa i trädgården och fixa mer med veden.
Även dop för Börje.
Jag klippte mig idag och det var verkligen dags.
Har inte klippt mig på 1,5 år och nu känns det jätte skönt.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0