6 Underbara Månader....

Idag är det en speciell dag.
Lillan har funnit hos oss i hela 6 månader nu.
Vi är så glada att vi har henne.
Hon är så himla lätt att göra med.
Både jag och Thomas är så stolta över henne.
Hon ler alltid när hon ser en och det gör bara att man smälter.


Hon är så söt när hon sover...

Thomas kom aldrig iväg i helgen pga vädret.
Det var bra för i lördags kom vi knappt inte ut.
Det hade blåst snö in vid ytterdörren så den gick inta att öppna. Kolven hade fryst och det går fortfarande inte att komma ut där. Så nu måste vi gå genom källardörren.
Thomas fick knappt inte upp den heller pga av snön men det gick till sist.
Sen vara det bara för honom att börja skotta.
Jag satta ut mat till fåglarna och sen körde jag in ved.
Sen gjorde vi inte mycket mer den dagen.
Det blev kebabtallrik och sen på kvällen blev det Arn 2.
Ettan såg vi i fredags.

Igår bakade Thomas och jag.
Thomas bakade en sockerkaka med hela jordgubbar i som han idag tog med till jobbet.
Hoppas de tyckte om den men de tror väl inte att han har gjort den som vanligt.
Men han gillar mer att baka än att laga mat säger han.
Filmen igår blev Bring It On - Fight To The Finish.




Nu idag har jag kört en tvättmaskin och kört in ved.
Väntar på att Thomas ska komma hem.
Han borde göra det snart.
Älskar honom av hela mitt hjärta.
Visst har vi haft det svårt men det har blivit bättre.
Vi har nu varit ihop i 12 år i år.
När vi pratar om det så känns det för länge men vi kommer vara tillsammans länge till.
Det hoppas jag iaf.

Nej nu väntar pannan som vanligt...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0