Dåligt...

Jag har varit dålig på att blogga veckan som gått.
Jag har tänkt flera gånger att jag ska göra det men har aldrig kommit till skott.
Så nu tänkte jag att jag skulle göra det innan det är dags att laga mat till Melodifestivalen...

Här kommer veckan som gått:
Förra Fredagen: Åt lunch hos min farmor och lillan var duktig för hon sov verkligen hos farmor.
Tog det vara lungt på kvällen och kollade på Let´s Dance hos mamma.

Förra Lördagen : Klippning och toning som våran frisör Annelie. Sen blev det stan med min mamma och vi köpte kläder till mig som födelsedagspresent. Klippning och toning var min julklapp.
Lillan fick oxå kläder av sin mormor. Tack Mamma!!!
Sen blev det en liten tur till Ikea för min del och sen mat innan jag åkte hemåt.
resan hem gick bra och sen umgicks jag med Thomas på kvällen.
Han hade verkligen saknat oss.

Förra Söndagen: Min födelsedag...
Min pappa, Ann och Rebecka kom och hälsade på. Vi åt tacos och äppelpaj.
Senare på kvällen kom Kjell med familj för att gratta mig.
De stannade en stund och innan de åkte blev det mat på Mc.
Det blev sent för dem och oss.

Måndag: Vi gjorde inte så mycket då tror jag.
Jo jag skottade snö.
Det hade ju kommit en del på natten mellan söndag och måndag.
Tittade på CSI.

Tisdag: Va dåligt minne man har egentligen.


Onsdag: Körde in ved. Började se en väldigt dålig film som vi sen inte såg klart. Vi såg bara 18 min.

Tordag: Jag och lillan hade familjegruppen. Vi pratade om talet. Lillan pratar inte så mycket men jag har tålamod. Det kommer väl.
Ser att andra barn i hennes ålder pratar mycket. Men man ska ju inte jämföra.
Det kommer när det kommer.
Såg en bra krigsfilm...

Fredag: Lillan var första gången på babysim. Hon tyckte det var jätte kul men det verkligen många intryck så när hon hade fått på sig alla kläder igen så somande hon direkt i stolen.
Åkte och handlade och ringde Rosis och underade om vi fick komma och fika.
Och det fick vi.
Titade på en film med Leonardo DiCaprio och Russell Crow.

Idag: Vi har varit på tippen och ätit pizza på Pingvin i U-a.
Sen nu är vi kom hem så har jag burit in ved och Thomas har suttit i källaren och fixat grejer så han kan ta med dem till Tibro/Tidaholm nästa helg.
Thomas spelade önskelåtar oxå och han spelade då Geisha Girl och Rosa Helikopter bland annat.
Han tänkte då på en speciell tjej som jag saknar väldigt mycket... ..du vet säkert vem du är..
Nu är det dags för mat och sen Melodifestivalen.

Ska försöka skriva mer imorgon lr senare ikväll/natt.
Har en del att skriva av mig med.

*kram*

P.s. Kolla in Megan & Liz på YouTube. DE sjunger covers och det är jätte bra. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0