Jönköping...

Nu är man då i Jönköping och ska snart lägga sig och sova.

Resan ner gick bara bra. Vägarna var bra och det var skönt.
När jag lyfta av kärran hemma hos Kjellkom precis jenny hem med barna så hon hjälpte mig att köra in den på ett ställe. Glad att hon kom för jag hade inte fixat det själv.

Träffade Annah & Julia idag oxå på A6.
Vi pratade och var en sväng på Ikea.
Jag handlade hakklappar och en leksak till lillan.
Funderar att åka dit igen och köpa en liten pläd som hon kan ha med sig hela tiden så det blir lättare att få henne att somna. Hon har precis somnat nu.

Bädda sängen och läsa lite i Fyrvaktaren som Camilla Läckberg har skrivit.
Måste ju sova oxå för imorgon ska jag och lillan hälsa på min farmor och äta lunch.

God Natt!!!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0