Gräsänkling....

Ja då var åter själv en helg då..
Thomas åker igen till Kjell och denna gången ska han fixa draget på hästtransporten så den kan besiktas och vi kan använda den att köra ved i.
För nu kom äntligen det till firman så jag var och hämtade det idag.

Sen gjorde jag och Lillan stan osäker lite och sen vidare till Coop för att handla lite.
Det har regnat helda dagen och det är inte kul.
Det blev inget bad för oss heller för båda vi tjejer är förkylda.
Inte bra att bada då.

Hoppas det är bättre väder imorgon då det är Saltkällans marknad.
Ska gå dit med en kompis och hennes dotter.
Sen ska jag hem och köra grenar i Thomas nya kompostkvarn som han har köpt delvis för sina skattepengar och delvis av sin present av min mamma och hennes man.
Thomas fyller ju 30 den 20 Juni nu.

I onsdags var det sista babycafét för den här terminen och sen när det börjar igen i aug så är ju Lillan för stor och då blir det öppna förskolan istället.
Men en av mammorna har gjort en sida på facebook där vi kan hålla kontakten och hitta på saker ihop under sommaren. Det var jätte bra att hon gjorde det.

All ved blev avburen oxå som Thomas hade med sig hem förra helgen.
Det tog 3 dakar/kvällar att göra det.
Kommer kanske ett lass till den 19 Juni då det är kalas och så ska vi alla hjälpa till så fixar vi det snart.

Kanske dags att få lite sömn.


Jag är så förälskad i denna lilla tjej alltså...
Finns inget bättre...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0