Kompostkvarn...

Ja det har jag kört alla dagar hittills denna veckan..
Har försökt få bort grenar som kommer från den kapade häcken..
De grenarna är fulla med taggar och jag har rivit mig en del på både armar  och mage.

Inne har man städat lite här och där.
Vi får ju gäster på lördag.
Thomas familj kommer.

I tisdags hade vi barnträff vid en lekplats nära oss.
Det var Vilgott med sin mamma
Ellie och hennes mamma Marie
+ en mamma och 2 barn som jag inte vet vilka de var.
Lillan gungade och satt första gången i sandlådan.
Det var nog konstigt för henne.
Blir att handla massa med saker till henne när det blir Ullared på måndag.

Imorgon ska man handla en del inför lördag.
Ska ju göra 2 smörgåstårter och fixa en tårta.
Få se om jag ger mig på att baka en till för den jag gjorde blev inte bra när jag skulle dela den..

Ska nu damma färdigt och sen väntar sängen på mig..

Lillan börjar nu att resa på sig mot saker men vet inte riktigt hur hon ska flytta sin små fötter..
Hon är en liten skrattande sötnos nu.

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0