Åter Fint Väder...

Idag har det oxå varit fint väder. En riktig höstdag.
Thomas är hemma i helgen för från början var det tänkt att han skulle åka till Kjell men han mådde inte helt 100 igår så han betsämde sig att stanna hemma istället. Han behövde nog mest bara få sova lite.

Så det blev att vi gick till en lekplats i närheten så att Lillan fick gunga lite och få lite frisk luft.


Pappa Puttar På...


Lillan Fick Oxå Åka Rutchbana...

Sen när vi kom  hem igen så somnade Lillan för hon har en sådan förkylning och är gnällig plus att jag tror att 2 tänder på väg ner oxå.
Så medans hon sov så gick Thomas & jag ut. Jag sågade pinnar och Thomas plockade undan. Det blev städat i hallen i källaren oxå.

Sen åkte vi och hyrde film och en tur till Ica.

Vi tog en liten fika när vi kom hem och då snodde Lillan en Oreo och käkade i sig.
Hon är en liten gottegris den tjejen...


Hon E En Busig Tjej....


Så Här Ser Man Ut Efter Käkat Kaka...

Sitter just nu och lyssnar på slutet av Hv71 - AIK matchen. Det blev förlängning och nu straffar.
Efter full tid stod det 2 -2.
Sen när det är över är det dags att laga mat och få Lillan i säng..

Imorgon blir det en tripp till Torp och optikern.
Beställa mina glasögon och sen ska vi fotografera Lillan oxå. Bilden från dagis blev inte alls bra.

Nu vann Hv71 matchen!!!!


Lillan Käkade Äpple Idag Oxå...

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0